10 saker du inte visste om mig

1. Jag älskar att va ute på kvällarna, jag är inte ett dugg rädd, utan jag går gärna själv på kvällen/natten.
2. Jag är beroende av att köpa töjs.( och töjja mera, but don't tell mami.. )
3.Jag utdömmer aldrig en person på utseénde som vissa andra verkar göra. Jag behandlar alla väl tills man börjat kännt dom, då kan man börja dra slusattser.
4.När jag blir arg, blir jag riktigt förbannad. Ska köpa en boxningskudde som jag kan stå och slå på när jag är arg. Fan vad skönt.
5. Jag älskar folk som är avundsjuka och börjar snacka en massa! Det stärker mitt självförtroende som satan ;)
6. Jag tål inte "brats killar" . UÄÄÄÄK. Typ sånnadär stekare med 1 burk vax, färgade chinos, hårsnoddar... a, ni fattar.
7. Om jag älskar en låt så lyssnar jag på den verkligen 24/7 i två dagar, sen är den fenito.
8. Jag vill börja på boxning.
9.Jag tycker bara det är pinsamt när killar visslar efter en -.-
10. Jag har en enorm scenskräck. Jag är typ asnervös till uppropen i skolan. Blä, verkligen en fobi för mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0