"Amanda wannabe Dessie & Paow"

haha det har jag fått höra :'D
Fast det är kul, för folk som säger så är bara så sjukt avundsjuka!

För det roliga är... Jag vill inte se ut som någon av dom där och jag har inte ens samma stil som någon av dom heller haha!


dessie.

Paow.
Okej, den som inte tycker paow är söt måste ju ha nå fel i huvet, men jag vill verkligen inte se ut som någon av dom xD

Olikheter mellan oss :
1.  Jag har pösjeans, dom har så tight det går.
2. Dom har linnen och brösten uppushade till hakan, jag har en munktröja med en t-shirt under
3. dom har rosa läppstift, jag har åt det lite rödare hållet och i läppglans
4. Dom trippar runt i högklackat medans jag tar mina tennisskor från puma.
5. De kletar på med asmycket foundation, solpuder. Jag använder ett tunt tunt lager foundation och nästan inget solpuder...
6. De har 8 lager mascara, jag har 1 rätt tunt.
7. de gillar att flasha brösten medans jag hatar att gå i uringat.
inte för att jag inte gillar mina bröst, men jag tycker inte om när gubbögon kryper


Paow & Dessie .

Dessie


mja, ni har nog fattat deras stil. Sen har vi då min stil, som tydligen ska vara lika deras eftersom jag "wannabe Dessie & paow"  ;) HAHA


hahahaha den som ser någon likhet mellan mig och dom där kan ju säga det HAHA!
Okej, en sak gemensamt, vi har alla samma hårfärg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0