Det blir inte alltid som man säger...

... Jag sa att det skulle bli en ritkg bloggdag idag, men så blev det inte!
Det tog mig 3 timmar att sy löshåret (Lunch tillagt(a')
Och då kände jag att jag inte hade tid och blogga, för vad skulle jag skriva ?
" Hej, nu sitter jag här och syr löshår och lyssnar på green day och har allment tråkigt.
Jag sitter här i en äckligt ful tisha och ett par slitna mjukisbyxor osminkad och har inte ens hunnit borsta tänderna "

Niet, det håller inte haha .

Var ut och red på Brockis också :)
Red konditions träning... långt och snabbt hihi :D
Fattar ni, det var lagomt varmt, solen sken och där kom brocke och jag, assnabbt, och jag yssnar på Akcent - That's My name och Brocke Galloperar i takt! hahahahahahahha!
Ne, men de va härligt :) Hoppas alla fattar Att Brocke är min totto hest?

Sen nu på kvällningen har jag bara varit hemma och mmyst framför tv'n :)

Alla som vill se mina heta supergirl trosor skriver "hej " (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0