Det tråkigaste som finns...

... Måste vara att sy löshår.
Det är så sjukt tråkigt så det finns inte -.-
Det ska jag göra i morgon iaf, på dirren efter att jag vaknat =D
Ska dock sova länge,

Men i morgon kommer det bli en riktig update- dag :)
det känner jag på mig :D

Åh jag är så nöjd nu med mina naglar!
Har verkligen fobi för mina händer, Fingrar och naglar...

Händerna - Allmänt fula
Fingrarna - Jävligt feta. Large på ringar...  (
Vi är familjen "fetfinger")
Naglar - Äkta killnaglar. Lyckas aldrig få långa då jag biter på dom osv :'(

Men hela händerna och allt blev finare med naglar. Det ser ut som man har liksom längre och smalare fingrar :)

Ska även sätta på klistermärken/ stenar på naglarna :)
Då blir dom söta.

En Brud som har söta naglar är  Foki ( foki.blogg.se )

Checka in ;)

Nej, snart börjar PH, missa inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0