Djurmisshandel

Kollade på Anna Phil nyss och då fick man se lite av en djurmisshandel.
Usch.
Nu ska jag vara ärlig.
När man ser massa bilder på fattiga barn osv, så visst, jag tycker synd om dom. Men så fort nått handlar om djur så mår jag verkligen asdåligt...

Ni vet när man ser bilder på sjukligt smala djur med krokig rygg eller hästar som står med skit upp till magen, allderles tufflig päls och revbenen som står rätt ut..
Usch, sånt här mår jag så sjukt dåligt av.
Jag kan inte fatta hur folk kan slå djur.
Djur är oskyldiga. okej, en sak om tex en hund anfaller. men då tar man bort hunden.
 Ingen tvekan. Ingen ska ha en aggressiv hund.

Men nu snackar vi om folk som misshandlar sina oskyldiga djur.

:'(


:'(

haha jaa, jag är  verkligen en riktig djurnörd och det står jag för :)
Jag älskar djur. :)
Neee nu ska jag gå och pussa på Molliiieee my big bitch <33

haha bild från idag när vi busade.
Det där är hennes busblick, två sekunder efter kortet togs bet hon mig i näsan =(

naaaaaaaaawwwwwhhh, love my animals (a' <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0