...

Damn it v ad seg jag är!
Känns som om jag skulle tagit 10 shottar non stop igår eller nått ;o
Sjukt ont i huvet och är trött som en jävla pajas :o

Smsade iaf nyss jossan och fråga om vi skulle hitta på något ikväll, och  ofc ;)
Kladdkaka och film blir det ikväll! Mysigt värre :)
Hon skulle på träning nu och jag ska snart ut med min lilla pärla också :)

Just det. Jag var ju på träning ig¨år också, det gick asbra, gymnastighoppning...
Dock hade jag sett fram imot banhoppning eftersom vi hade markarbete förra veckan och jag rent ut sagt hatar markarbete/dressyr.
Blä, finnns inget tråkigare...
Men nästa vecka blir det iaf banhoppning.

Nu måste jag städa rummet, det ser föjävligt ut.
mami is gonna kill me.
haha närå, men de ser inte bra ut.

Det här är iaf jag just nu...
Har bara sminkat mig, haha håret skiter jag i idag känner jag .

GAAAAHHHHH JAG HATAR BLOGG.SE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0