F*ttkväll

Godmorgon :)
Snacka om att gårdagen blev misslyckad :p
Eller det var kul till en början, tills det kom ett gäng som va hur kaxiga som helst.

Jag: tja :D
nån:HARU NÅ CIGG ELLER ?!
Jag: ööööööööööööööööööööööööööööööö, neeeeee, verklgen inte till dig.
hon: Nehee, så du röker inte???
jag: nej just de ;)
hon: ÅHHH JAG SKULLE KUNNA MÖRDA FÖR EN CIGG.

Sen höll dom på att kalla Bella massa saker, men ibörjan så bara tog vi emot skiten. men tillslut får man ju nog, så då fråga vi bara varför dom hölll på och kalla henne massa saker.
Då blev dom typ helt jävla tokiga och sa typ att dom skulle döda oss, haha!
Sen blev det typ kaos. En tjej hade damp. verkligen damp, jag skämtar inte.
Och jag får nå fel på folk som står en mm från en och skriker att man ska hålla käften.
Vem fan vill hålla käften då ?
Det var typ såååååååååååååååå nära att det smällde.
Sen var ungarna så mogna också, så dom körde på den gamla hedliga "din mamma" -.-
Typ skrek efter oss "Din mamma säljer sig." OHNOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!:'(
haha, det är ju såntdär man bara typ börjar garva åt, eftersom man själv körde med "din mamma" när man gick i typ hmm 6an ?:)

Nån: Elly, hur gammal är du ?:)
Elly: 93a :)
nån: okej, du ser ut som 12 :)

sådär var dom exakt hela tiden. 
Så tillslut drog vi. eller vi skulle till sätra på fest, men vi drog till max, sen drog jag hem.

För den som var intresserad så har merra-berra kommit och jag har värsta merra-berra värken :(

Jaja, nu ska jag käka lite oså :)
puss

Kommentarer
Postat av: charlotte - mamma till theo

dryga människor som håller på så där ;P

2009-08-05 @ 12:11:04
URL: http://charlotteholst.blogg.se/
Postat av: sv

Ja, verkligen...

2009-08-05 @ 12:23:53
URL: http://findmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0