God morgon :)

God morgon alla :)
Vaknade alllderles nyss, skönt att sova länge:)
Haha, det blev lite sent igår... kollade på klockan i natt och ddå var den halv 4, sen hörde jag att klockan slog 4 när jag gick o la mig haha, så kan det gå när man fasnar framför msn haha :p

Nu sitter jag och äter frukost, varma baguetter med pastej på . MUMMA. 
Sen  ska jag ut och rida. 
Faktiskt så är jag nästan riktigt pepp på det haha :) 
Har man iPod med green day i så är allt kul! 
Just nu är den på laddning =) 

Finns det något bättre att lyssna på Green day - Holday och börja med att köra luftgitarr, sen övergå till lufttrummor och sedan gå tillbaka till luftgitarren igen ? 
ne det finns inget bättre :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0