God morgon

God morgon alla :)
Vaknade allderles nyss av att mamma kom inrusandes och drog ner täcket, för jag hade tydligen hela huve under täcket, så mamma trodde inte ens att jag levde haha!

Sorry för så dålig update igår, men jag var med Bella på kvällen, sen när hon skulle dra hem följde jag med henne en bit, sen gick jag och mötte jonas en lite stund. Mys <3

Idag är det förresten sista dagen man är ledig innan skolan börjar. Som den då gör i morron. Men det ser jag framm i mot, det ska bli kul :) Nice med ny klass!
Hoppas bara jag inte hamnar med nån såndär träkklass som jag gjorde sist -.-

Dock ser jag inte fram imot alla " lära-känna-övningar" blöööö säger jag om det.
Jag HATAR att prata in för klass. Verkligen scenskräck till 1000  :(

Oh holy mama nu var mina mackor klara!
Riktig mästerkock är jag (a)

Nygräddade mackor, ett ägg, oboy  & cola.


haha jag var lika trött som jag ser ut...

Kommentarer
Postat av: jemini

I like your bloggggg :)

2009-08-23 @ 12:03:49
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: sanna

Nice blogg :) följa varandra via bloglovin?

2009-08-23 @ 14:01:10
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0