HAHA JAG DÖR :'D

HAHA jag måste bara berätta :')
Jag var ner till stallet för mamma höll på att tvätta Brocke.

Sen håller dom på att gräva vid stallet . Fråga mig inte vilka "dom" är...
Men iaf, så har dom en såndär plastremsa runt om som hålls upp av några pinnar...

Så hade några pinnar blåsit bort så mamma skulle hamra dit dom.
Men det var ju stenhårt i marken, så det gick käpprätt åt helvete kan man ju säga...

Sen rosa pilen är där mamma stod och hamrade...
Sen efter hon  hade stått och hamrat i ca 5 min börjae man ju tröttna på att stå där och kolla på nått som var lönlöst...

jag : " Men du mamma, nu skiter vi i det hääär!!!!"
Mamma: "men du kan ju gå hem du! inte behöver du stå här och glo eller."
jag: " mmmmmmmmmmm, ja går hem ja." *skitsur*
Mamma:" mmmmmmmmmmm gör det. " *lika sur.
jag:" men du mamma! Vi kanske syns i morgon bitti då!"
Mamma: "nej, för då sover väl du. Eller ska jag väcka dig innan jag går till jobbet eller ???"
jag: " HAHAHAHAHHAAHAHA JAAA GÖR DET, SÅ FÅR JAG SE OM DU ÄR KLAR MED DITT HAMRANDE, ELLER OM DU FORTFARANDE STÅR KVAR HÄR! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH"

HAHAHA så kul, för båda blev verkligen assura, sen börja båda skratta :'D hahaha åhh :') värsta magknip efter att ha skrattat så mycket HAHA :'D
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0