Hear the sound of the falling rain...

Usch, det regnar ute.
Observera att det där är första meningen i "Holiday" med Green day hih .

Vaknade för ca 5 min sedan och nu sitter jag här med Sturis :)
Sen var det nån jävla försäljare som ringde vid tio, men jävlar vad jag skällde ut honom haha!

jag: " men du fattar väl förfab att du inte kan ringa vid den här tiden!!! Vilken tomte är vaken nu egentligen???
han: "ehhhmmm, ojj förlåt..."
jag: " jaaa, och förresten så antar jag att du vill snacka med mamma eller pappa och dom jobbar precis som du gör, så ring på eftermiddagen istället ditt pucko.
han: "okej, aa, förlåt.
jag:" mm" *klick*

haha jaa, jag är en riktig bitch mot försäljare som ringer vid den där tiden...

Nej, nu blir det lite frulle och sen ska jag fixa mig... Sen drar jag nog ner på stan och fikar med nån :)



Min favvo kisse <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0