Hemma från sthlm

Hej Alla :) 

Vi kom hem från sthlm vid 7. 
Shoppade en hel del faktiskt :) 
Men inte så mycket kläder dock... 

Det jag köpte... 

*Ny Töj 7 mm, haha jag vet, jag är beroende... 
* 2 st trosor. Ett par " supergirl" trosor från Topshop och ett par vanliga från veromoda.

*Ett Halsband
*Tre ringar "Peace, Love, Luck" stod det på dom .
*Nytt löshår. Äkta från Taj mahal.
*Hörlurar till iPoden
*Lösnaglar, tippar.
*En tröja

haha sen kommer jag inte  på nått mer...

Där är naglrna och halsbandet :)
Först gången jag gör naglar, därför dom inte är sådär assnygga haha :p .

I morgon får ni bild på allt jag köpte, orkar verkligen inte  nu... Sjukt trött. 
 
Sov iaf ca 1,5 timme på ditvägen (Bella sov på mig.)
och sov ca 1 timme på hemmvägen (jag sov på bella) .

OBS.
Bella höll på att somna på teknikmagasinet när jag körde med "orgasminatorn" på hennes huvud.
HAHAHAHAHAH ÄLSKR NAMNET.
Även kallad huvudkliare HAHA :D

Fattar  ni hur sköna dom där är eller haha :)




Töjjen, assnygggggg, är e n döskalle längst fram, ska visa i morron  :)

Där ser ni lite av tröjjan också.
Haha, ser ni även hur trött jag ser ut ? Om inte så skulle ni bara veta exakt HUR trött jag verkligen är... .

Sov då !!
Tänker ni nu, haha men jag kan inte, paradise hotel börjar 00.30, måste kollaaa...


jag säger bara Gleager....

het va? mmhmmm .. yeääää orgie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0