Hissa & Dissa

Dissa :

Blogg.se
Åh, lackar alltid ur -.-
Antingen funkar det inte att ladda upp bilder, eller så kommer aldrg inläggen upp, eller så funkar det inte att kommentera osv.
Sjukt trött på det alltsååå...........

Bellas granne.
Dom  har 0% humor uptäckte jag idag.

folk som inte kan gå i klackar.
Shit, finns det nå mer irriterade än när man ser en brud med jättesnygga skyhöga klackar, också kan hon inte ens gå i dom ?!?!?!?
Kan man inte gå i klackar, ska man inte ha klackar. punkt slut.

Hissa:

Töjs.
Maaaahhh, love it.
Det finns inget snyggare på tjejer (och killar hehe :p) .
Dock inte fööör stora. Jag har 7 mm nu, och ska inte gå nå längre.. tror ja.

"pösjeans"
Ohhhh holy mama, RUNKI!!!!!
Seriöst, jag tror jag är bi :|
Jag blir fan kåt på tjejer som har tuppkam, en punkigare tisha och ettt par pösjeans.
Så en stor fetingdiss till tighta jeans. Det finns endå inget oskönare än det så.
Ooooch, om killarna vill se brudarnas röv får dom väl dra av dom brallorna, svårare än så är det inte.
ett skämt å-sido...........

Långa naglar.
Ohhhh, en stor feting hiss till det va!
Gärna med nått lite färgladare lack på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0