Nattblogg --> Alla har vi olika stilar

Sorry för mitt utbrott i tidigare inlägg...

Tänkte snacka lite om olika stilar.
Jag har gått från en stil till en annan för inte alls så länge sedan.
Från att gå från extremt tjejig till en lite mer "killig" stil. And i love it ;)


Jag inte på förtjust i klackar, thighta jeans, kjolar, klänningar osv längre, vilket jag älskade förut.
Okej, jag tycker det är grymt snyggt på andra, men jag själv är inte så förtjust i det.
Jag tycker inte att jag passar i det helt enkelt.
Jag trivs verkligen inte i det. Jag känner mig stel som en pinne och känner mig verkligen inte "hemma" i klläderna...

Förut var jag alltid tip top varje dag. Jag vägrade gå ut utan smink och utan löshår och att vistas i mjukisbyxor var som att ta självmord.
Jag använde inte mjukisbyxor en enda dag i skolan på hela 9an.

Nu trivs jag med mig själv. Jag går ofta ut utan smink och löshår använder jag inte alls ofta längre...

Sen tycker jag att man ska ha en egen stil.
Mamma har vekligen inte fattat nått.

Mamma: Måste du ha dom där jeansen ?
jag: men snälla, kan du sluta tjata om att du tycker mina jeans är fula ?
Mamma: Jag tycker inte dom är fula, men jag tycker du ska ha tighta jeans så man ser din rumpa:o
jag: men jag vill inte ha tighta jeans ?!
Mamma:  Har du någon mer kompis som har såndär stil som du?
jag: Niet, men alla ska ha en egen stil. Det är bara döda fiskar som följer med strömmen så att säga.
Mamma: mmh...  Men om jag köper ett par tighta jeans till dig, så kan du väl ha dom ibland och variera, så du kan va snygg ibland ?

Därav mitt damp i förra inlägget.

Sådär säger man inte.
Jag vill inte se ut som alla fjortisar med tighta jeans, klackar och brösten upp till hakan, euuw...

Sen om andra inte gillar det.... i don't care ....

Stilen man har förändrar inte personligheten.

I'm the same motherfucking Amanda fast med stora jeans, töj, stor munktröja, "tennisskor"  och ett big fucking smile!


Mina jeans som my mama  hatar ;D

Min frilla som jag absolut love! :)

Min töj som mamma hatar :)

Jag bryr mig inte om andra inte gillar min stil, jag älskar den :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag hatar inte alls dina byxor o töj och jag ÄLSKAR DIG, det ska du veta! Kram Mamma

2009-08-22 @ 11:23:11
Postat av: Amanda

Jo, du hatar visste mina byxor och min töj :) men jag älskar dig endå :)

2009-08-22 @ 13:11:41
URL: http://findmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0