Adnama

Mitt internet ahr krånglat, därför jag inte kunnat blogga  -.-

Nu har jag iaf duschat och fixat mig, får se vad kvällen har att erbjuda.

Om det blir Adnama eller amanda.

Haha, ni fattar säkert int3e varför jag säger Adnama ibland  :p
Men såhär är det.

Det finns två sidor av mig, Amanda och Adnama.
Amanda är den där tjejen som är liten och söt oc aldrig gör något pinsamt.
Adnama är tjejen som blir för full så hon spyr, hånglar med 6 tjejer på en kväll, smäller sig på röven och skriker "MJAUUUUUUUU"  . När alla tjejer sittter ute och är fulla och ropar "ADNAMAAA!" då kommer hon i 190 ut från köket och skriker "ADNAMAAA!!"
Adnama är alltså den pinsama delen.
Och kom ihåg, Amanda känner ingen Adnama.
Ingen känner Adnama.
Alla vet vem det är under en kväll, sen är det ingen som vet det längre.

haha, somsagt. När jag gör något pinsamt så är det inte jag som gör det, det är Adnama...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0