Jag kan inte åka buss.

Haha, jag suger på att åka buss :(

Först när jag skulle ner på stan så missar jag bussen. pga. att jag stod på fel sida av gatan och kom inte över för att bilarna vägra släppa fram mig..

Sen när jag skulle hem blev det mayhem.
Först hoppar jag på en buss som jag tyckte det stod "3" på. Men sen när jag kom till andersberg såg jag att nästa hållplats var i Hille, så då hoppade jag av.

Och då träffade jag Shniar bejb och då tänkte jag inte så mycket, så då liksom hoppade jag på samma buss som henne och sen insåg jag att den var på väg mot stan igen....
Så tillbaka vid stan tog jag trean till maxi. haha äntligen liksom :'D
Bra jobbat Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0