Lagar håret

Ciaao :)
Varit på träning nu, det gick la bra :D

Direkt när jag kom he m gjorde jag en kladdkaka, nyttig som man är! aaasgod.

Sen har jag suttit med det här jävla internet, jag vet inte hur länge -.- så sjukt trött på det, ska ni veta .....

Sen har jag nyss duschat också och haft i inpackning i håret, så nu hoppas jag att det ska vara bra sen :)

Har även tvättat löshåret en gång till, utan silvershampo, eftersom det blev lite för silvrigt förra gången. Men nu är det borta och precis den färg jag vill ha (:

Nä, nu ska jag ta och kolla lite tv, sen ska jag göra det jag gjort de senaste nätterna, smsa tills jag somnar. mihi. puss på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0