Mot stan

Hej Allihopa :)
Vaknade för ca 2 min sen ... så jag är lite nyvaken...
Loggade iaf in på msn oosså fråga jossan om jag ville hänga med ner på stan. OFCOURSE MY HORSE.
Hon skulle till tandläkaren. damptandläkaren HAHA!
Vi har samma och hela hon är som ett stort åskmoln och är asbitchig.

Har typ vaknat 170 gånger nu på morgonen för att
1. solen i ögonen
2.öppet fönster
3. grannarna kör med motorsåg.

Vaknade typ halv 8 första gången. Så NeJ tack, tror faktiskt jag vill somna om hehe.
Så då vaknar man nuuu .

men nu slutar vi snacka om hur jag vaknade OKEJ ?!

ka nog köpa en större töjj på stan. Sen kanske nå linne eller nått.

Äh vafan, shoppar säkert loss i dag. Tihi, så kan  det gå när man är rik (a)
haha, kom ihåg 1000 kr + = rik för mig.

jaja, nu ska jag börja fixa mig. hörs senare
Puss!

Jag och sture :)


Kommentarer
Postat av: ellen

1000kr + = rik för mig med (; hahaha

2009-08-03 @ 12:33:13
URL: http://ellenhalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0