myskväll

Ikväll var jag med Paulina, min granne som jag typ tappat kontakten med. Men vi bestämmde för några dagar sedan att vi skulle gå på bio idag...
Men det gick bara dåliga filmer :o så vi åkte och hyrde film och köpte godis och grejer.

vi hyrde två filmer, what happend in vegas och Wanted .
Men vi hann bara kolla på what happend in vegas.
Wanted skulle vi kolla på typ hmmm... onsdag :D

Annars så rullar livet på... Förutom att  mami har fått magsjukan och jag hoppas som satan att jag inte blir sjuuk :'(

Jaja, nu ska jag kolla på paradise hotel och sen sova.
Ska upp tidigt i morgon och kolla cancerknölen.
Haha, vet itne vad det är, men jag tror att det är cancerknöl :)

jaja, nu börjar ph.

sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0