Nattblogg

Hej...
Nu blir det lite nattblogg igen, om framtiden...

Vad vill ni göra i framtiden?

Det här är typ min dröm.. eller det jag vill ..
Jag vill jobba utomlands, helst i grekland. På en resturang vid stranden.
Jag vill åka direkt efter gymnasiet.
Men det finns en hake. som alltid...
Vad händer om jag har pojkvän då ?
Ofta jag kan åka till Grekland och lämna killen i sverige ?
Nej, det håller inte.
Och vad ska han göra i grekland då? Han måste ju också ha ett jobb och tjäna pengar...
Jaghar tänkt att jobba utomlands i typ ett år, så det är juu inte så länge, men endå. Ett år utan pojkis ?
Nej, det håller inte..
Ioförsig så kanske man åker och hälsar på varan osv. Men endå, det håller inte.

Och liksom ofta i min kofta att man kan bestämma att man inte har nån kille när man går ut 3an ?
Blir man kär så blir man ju..
Fanny Säger att jag inte ska ha någon pojkis när jag går ut, men liksom som om jag vet det .
Jag vill jobba utomlands, jag ska jobba utomlands.

Jag har varit i Grekland två gånger, En gång i Kreta och en gång i Zakynthos :)
I Zakynthos var jag, helena och Johan för exakt ett år sedan...
Bilden ovan är en bild på "vraket", som tydligen skulle va intressant att kolla på.
Men när vi åkte och skulle kolla på det där jävla vraket var det allt annat än intressant.

1. Vi fick åka en plåtbåt dit. (okej, inte båt, men ah, ni fattar, grymt ful med stenhårda sittplatser...)
2. Vågorna var enorma. (Vågor + båt+Amanda =åksjuka)
3. Jag hade enorm mensverk (Åksjuka + mensverk = panik)
4.Det var stekhett (Åksjuka + panik+värme=Ännumer panik)

Så när vi stannade båthelvete vid just den där stranden vid "vraket"  trängde jjag mig före alla andra, kuta ut i vattnet, upptäckte att det var stenstrand . (Stenstrand = man tar sig inte upp på själva stranden från vattnet. )
Så la jag mig vid skuggan brevid båten och vila. Så jag har legat nerdäckad vid det där jäva vraket som bestod aav en rostig båt, fullklottrad med massa namn som turister hade skrivit dit. (Även jag tihi)

Googlade lite och fick upp den här bilden...

haha precis samma berg har jag också kort på :)

haha den där bron med :)

Fan, nu kom vi in på ett helt annat ämne :o
i morgon kommer bilder från när jag var där ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0