Nattblogg --> Fjortisar

Hej allihopa. In a accent by blondinbella.

Som ni märkt så gillar jag att nattblogga, mohaha.
Vet inte vad det är, men det är kul att diskutera saker då.

Idag tänkte jag skriva lite om fjortisar. Vilket jag uptäckt att det kryllar om i Gävle.
Jag blir sjukt irriterad på dom,  och kan inte låta bli att glo/ kolla snett.
Men dom får fan skylla sig själva när dom ser ut som dom gör.

*concealer utan läppglans på läpparna.
*Hårsnoddar upp till knäna
*feta jackor och thights
*Extremt mycket smink, nu snackar vi 3 burkar foundation,6 lager macara och 4 burkar puder...
 och sen vet ni ju resten........

Och ja, jag har också varit en fjortis en gång i tiden... i 8an.
Jag tror alla har lite så innan de har hittat sin stil.
Men jag blir endå så sjukt irriterad på dessa männsikor.

Visst att jag också va fjortis, men nej, inte i den graden.
Jag hade foundation på läpparna och var beroende av plattång.
Men jag hade inte snoddar på benen osv.

Jag var inte alls i samma grad som dessa:




en stor jävla diss till alla fjortisar och " pj" .

Jag menar.
Ingen vill se ut som en fjortis.
Att kalla någon för fjortis tas som negativt. Alla vet hur fjortisar ser ut, så varför vill folk då se ut som något negativt ?
Satan vad krångligt det här blev......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0