Nattblogg --> tattoooos

Oh my lord, i love tattos .

Jag gillar små, diskreta!
Detta dock på tjejer,
killar ska ha biffiga tatueringar över armarna (a'

Nu kommer typ massa bilder med text under ;)


Jag tycker Rihanna har grymt snygga tatueringar...  Den ovan är en favvo :)

Tatueringar på fingrarna är sååå orgie!
Speciellt när det står "love" på ett pekfinger och "hate" på det andra.

Tatueringar bakom öronen är också orgie. Dock tycker jag inte just den ovan är sådär heyhottie....

Angelina Jolie.
Grymt snygg bild :)
Jag tycker den till vänster vid skulderbladet... hmm, heter det så?
ayah, den är iaf assnygg :)

Jag skulle vilja ha en tatuering, ni vet där man får blindtarmen?
Typ där skulle jag vilja att det stod " Mamma & Pappa <3"  fast ett ritkigt hjärta då om ni fatttar :)

Den här tatueringen är grymt fin...

Såhär ska jag ha.
Nått i nacken.
Någon text i nacken, som har en betydelse till något. 
Tatueringen ovan är enormt fin.

Lika den här, assnygg :D:D

Handleden ska jag också ha något på.
Men!!!
Jag ska aldrig i hela mitt liv skriva in min pojkväns namn eller någon kompis.
De enda namnen som är ok är familjemedlemmar eller djur. Eller om man har någon kompis som gått bort eller så...

Vad tycker ni om tatueringar ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0