not good...

Jag är inte bra.

Jag skulle vänta tillbaka på dygnet, men igår gick jag o la mig efter fyra. BRA Amanda, Riktigt bra...
Sen skulle jag gå upp vi 11 eftersom jag hade ställt klockan då, men sen när den ringde tänkte jag bara " äh vafan, orka gå upp nu när man har sommarlov." också somnade jag om.

Sen vaknade jag ett av att Bella smsade mig... åh det här är jag i ett nötskal.
I natt ska jag gå och lägga mig direkt efter ph.

Förresten.
Jag är beroende av ph, så sjukt braa! :o
Längtar alltid som satan till det, haha. Jag är sjuk...

Just det, jag ska inte träffa *pip* idag.
Han kunde inte,,, värsta feting dissen buhhuhuhu :'(
närå, skojja ba, men  vi tar det i morgon ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0