Partybilder

här kommer lite partybilder från förra veckan när det var fest hos Linnéa. SJUKT kul hade vi.
Love you giiiiiiiiiiiiirls <3



Fina Shniar :)

Söta Dilan & Shniar

Bella, Elvira,Jossan och jag  <3


Linnéa & Bella :) haha love the drink huh? (a)

Dilan & Elvira. Varning för hångelbilder.

Shniar, Jossan och Dilan :)

Jossan & Dilan

Dilan & Elvira


Jag & Shniar haha <3

Jadu....Risigare brud får man då leta efter :'D

Jossan & jag "AJ F*TTA,VI STÅR PÅ KOKOSNÖTTER!!:O" haha:D

haha, titta jossans ögon :'D "mer spray åt folket!!!"

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

HAHAHAHA dom två  sista bilderna som togs på mig hehehehehe :p


Elvira, Shniar och jag. haha, fullkastrull :'DD

VÄRLDENS BÄSTA KVÄLL MED VÄRLDENS BÄSTA BRUDAR <3


Kommentarer
Postat av: josefin

kokosnötter!!! :D <333

2009-08-06 @ 11:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0