saker som får mig på bra humör

Idag har jag varit grymmt irriterad ...
Mest pga. att mitt mobila bredband inte funkat........................................................

Vet ni vd man ska göra då ?

man ska åka till ica och köpa godis, cola och en tidning.
Då blir man på bra humör på en gång, jag lovar :)

Skulle egentligen ut och varit Adnama med Cissi ikväll, men sen kom jag på att jag ska upp tidigt i morgon.. .
kl 10 hos läkaren...
Ska ta bort stygnena. Ska bli fett skönt eftersom det kliar så enormt mycket...

haha, min gangster-mormor tyckte det var tufft att jag hade stygn :'D
" Då syns det att du är hårding, Amanda"
haha, min mormor är bäst  <3<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0