Sola,bada,bada,sola

Hej :)
Idag har det verkligen varit en asfin dag!
Jag och Bella har legat vid testeboån och solat och badat så gott som hela dagen.

Sen åkte jag ner till stan och köpte en klänning att ha på Brölloppet.
(Min kusin gifter sig :) )
Klänningen var jättefin :D Bild kommer sen..

och nu har jag äntligen duschat. Var så enormt ofresh så ni anar inte...
Men nu är man såhär häääääärligt fresh med nymanikylarade och pedikylerade naglar :)
(Erkänn, stilig mening där va ? ;) )

Ikväll blir det iaf en lugn kväll. lätt. Jag vill inte gå ut. Vill sitta inne tills jag ruttnar,,, typ :p
Jag ska ligga i soffan, äta chips och godis och dricka cola och kolla på film så kan ni andra ut och supa och va bakis i morgon, så mår jag som en gud ! haha .



HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH så fult när ja skulle härma brockee :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0