strand bilder.

Hej!
Sorry för att jag inte kunnat updatera något, men de är för att jag har legat och  stekt hela dagen på standen.
u n d e r b a r t .

Var iaf duktig och tog med mig  kameran! :D Applåd tack haha :p
Vi var i sandbankarna med Bella, Magda och Bellas mamma :)
Det var sjukt kallt i vattnet -.- men vi badade iaf tyå 7 gånger kanske haha :D

Sen hade vi så enormt dålig humor när vi åkte hem, så vi höll på att garva ihjäl oss hela tiden HAHA.
Humor a'la  Amanda & Isabella när vi är trötta -.-

Nu sitter jag på gräsmattar och myser med kladdkaka och cola! :)
Jaja, här kommer iaf lite mysbilder (:



åhhhhhhhhhh, de gick bara att ladda upp en bild så blev de nå fel -.-
Mer bilder så fort det funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0