Tacos!

Tjaa!
Det blev en Tacotallrik på los sombreros (?) .
Asgott var det.
mmmmmmmmmmmmmmmmmumma <3

Håret blev iaf asfint sen jag använde silvershampo!
Love it.
Vet inte vad det var för fel på blogg.se sist, men det gick iaf  barar att ladda upp en bild -.- sjukt irriterande.

Här kommer iaf resten av bilderna :)




Körde utan löshår idag eftersom jag inte haft i nå silvershampo i det.
Lite onödligt också eftersom jag ska köpa nytt i morgon i think :)

Som sagt, i morgon bär det av till Stockholm 07,30
HAHA bussen går halv 8 hahahahh :(
Kommer vara död firre när klockan inger halv 7 :')
Men men, det blir då till att sova på bussen vill jag lova!

Jag är iaf stolt att jag gick upp 11 idag haha.
Skickade ett sms till bella " Tro eller ej gumman, men legenden är vaken!" .
Haha, stackars liten, som jobbar (a'

Ska iaf sova hos henne sen :)


ååååhhhhh, hittade lite bilder sen mollie var valp :')))
Så söt! Liten och tjock :'D
Nu har vi lärt henne "Give me five"  och sen ska vi lära henne en till sak, haha, kan inte skriva det i bloggen nu, men de kommer en video på när hon gör det sen HAHA !

Nej, nu ger jag upp blogg.se , det funkar ju inte att ladda upp bilder ????
åh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0