Tävling + chillkväll

Hej :)
Sorry för dålig updatering idag, men det är för att jag har inte varit hemma.
Jag var på tävling i  Högbo, DM och det gick åt helvete :)
Men de var för att det var så sjukt varmt :(
I fösta klassen (LA) stannade han på ett hinder, andra i en kombination för jag kom fel in och då räckte det inte över till andra hindret... SEn rev han sista.Onödigt.
Andra klassen var han superfin, dock rev han ett...
Men som sagt, vem hade orkat spranga runt och hoppat i den där värmen ?

Sen när ja kom hem duschade jag, fixade mig, åt, sen åkte jag till andersberg och rökte vattenpipa med Jossan, Shniar,Bella och petra :) Mysimys.
Jag & Shniar <3 Petras plånbok!

Usch, nu är jag sjukt trött, vi hörs i morgon, lovar mycket update =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0