Vända Tillbaka dygnet

Om exakt en vecka börjar skolan..
Och jag måste verkligen vämda tillbaka på dygnet!


Att gå upp innan kl halv 1 är som att ta självmord för mig :(
Klockan är typ halv 2 och jag är inte ett dugg trött...
En vanlig tid för mig är typ 3-halv 4.... inte bra alls ;/

Jag höll på att dö i morse när jag gick upp....ursäkta, jag kom av mig. Jag sitter och kollar på tv om massa piercingar, också visade dom fittpiercingar ;o oh herre mig je -.-  dom var verklligen tvugna att visa hela köret.....
hehe tillbaka till de jag skrev om... jo juste, jag gick ju upp 9 i morse och trodde seriöst jag skulle kola av :(
Sen sov jag två timmar hos mormor också haha ...
Jaja, jag går och lägger mig om typ 1 timme (a)

hmm, nytt inlägg om 5 min .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0