Charlie Schulman

Vet ni ?
Jag ska va ärlig. Jag tycker inte barn är söta. Helt seriöst, jag tycker inte det.
MEN
Det var en liten filur som fick mig att tycka att barn är enormt söta!
Det var ingen mindre än Charlie Schulman!

Det finns ingen sötare unge än den!
bild[8].jpg
Skärmavbild 2009-12-10 kl. 08.42.15.png
Skärmavbild 2009-12-01 kl. 13.42.11.png
Bilder lånad av ; http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen
NAaaWWWW jag får värsta pirr i magen när jag ser den där ungen! så himla söt.
Och när jag säger att en unge är söt - då är den jävlar i mig förbannat söt!

Oftast när folk som man känner kommer med sina nyfödda ungar, klappar man dom på huvet. Sen blir det en kommentar som kan jämföras med när Bella och jag klappade en nakenkatt " ehhhh åhhh va söt den e heehe.... "
Men självklart ska jag själv ha barn! 2-3 styckna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0