Dagens shopping!

Idag var jag ner på stan och skulle köpa ett par byxor jag kan ha på julafton eftersom inte jag tänker ha klänning (mest i protest mot mamma som alltid tjatar om att hon inte tycker om mina byxor och eftersom jag vet att hon helst vill att jag ska ha klänning på julafton.. ) .

Iaf så visste jag inte vad jag skulle köpa för par byxor, men det fick bli ett par gråa chinos från Bik bok!
Riktigt nöjd faktiskt.. Dom kan ju vara både fula och snygga.
Fult - liten storlek, byxbena uppvikta och slimmad röv!
snyggt - lite större, lite pösigare, mycket snyggare ;)

Jag tycker det blir bra på julafton ja! :)
Ska dock köpa ett lite tuffare linne att ha till! (Y)





Nå, vad tycks? Jag gillar dom faktiskt :)
Billiga också, 299 kr bik bok (:

Kommentarer
Postat av: Mor

DU BEHÖVER INTE ALLS HA KLÄNNING!!! Det har jag aldrig sagt=)

2009-12-22 @ 07:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0