DET ÄR FÖR KALLT FÖR MIG :|

Det här med extrem kyla (kallare än -4) är verkligen ingeting för mig.
Var ut och red med Brocke idag och jag trodde helt seriöst på fullaste allvar att jag skulle DÖ!
Och då hade jag endå långKÄÄÄLINGAR på mig. Och när Auuanda drar på sig källingar, ja då jävlar i min själ är det kallt ute vill ja lova!

Efter jag hade ridit drog jag till Bellis och va där ett tag, vi fixade lite saker, bland annat slingade håret på henne hehe  :p

Men nu ska jag iaf ta en LÅÅÅNG dusch och skrubba  mig riktigt, för jag är verkligen VIDRIG nu.
Sen Ska jag lägga mig och kolla på film tror jag..

Vet att det är lite dålig update nu, men de är för att min bärbara vars mobila bredband inte funkar, så¨då blir det lite halvkass update, men tror jag ska till expert i morgon och kirra nytt ;)

Btw, ingen har väl glömt att tagga till nyår nudå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0