eh... sorry...

Sorry fatt jag inte updaterat nått, men jag har itne haft tid, och i förrgår sov jag hos  Bella...

Jag skulle slinga håret hos bella i torsdags, sen blev klockan så mycket, så då var det bättre att jag sov där, sjukt kul hade vi. haha, sämsta humorn på kvällen vill ja lova!

Också färgade vi ju mitt hår, eller slingade, och ja, det tog väl en 3 timmar..?
Och resultatet: INGEN SKILLNAD. kul!

jaja...

Igår började vi 8, jag vet, det är hemskt....
Men iaf. Då var det lucia, det sög :)

Sen igår kväll kollade jag på Idol med Jonas, mys :D
Bra att Erik vann tycckte jag, eller ah, båda var asbra =D


Vaknade halv 9 idag av att pappa kom :

Pappa - AmandaaaAAAAAaAAA!!! nu har vi gjort frulle!!
Jag - mmmmmmmmmmmm jag vill sova
Pappa - neeeEE sluta tröka, kom nu, de är jättegott :D
Jag - mmm

*pappa går iväg*
*pappa släpper in hunden*
Pappa- MOLLIE! GÅ OCH TA AMANDA!
jag - MEN PAPPPA.A.................
pappa- kom nuuu
* jag drar uppp llångfingret till han haha*
jag -  de är tidigt
pappa - NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE NE * osv*
jag - MEN PAPPA STICK! :(

hahahah så dryg :(
Jaja, jag har nyss ätit frukost med mami och papi :)

nu ska jag till älvkarleby och rida brocko, hörs sen , PUSSENNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0