.................

Gud vad irriterad jag har varit nu på morgonkvisten.
Jag gick o la mig efter att jag hade ätit frukost. Så somnade jag, sov i kanske 15 min, så ringde freddes mobil exakt 2145435345 signaler. Sen somnade jag om, sov i kanske 30 min så ringde hem telefonen i exakt 345654654 signaler, sen sov jag 10 min så fick jag sms. Sen soov jagkanske 20 min så ringde freddes mobil igen, somnade om, så ringde hem telen igen. Sen skulle jag precis somna om så ringde det på dörren.

Tror ni jag var nå irriterad ? :)
Svar : ja .
Och jag har dåligt morgonhumör endå, men värst är det när jag blir väkt... jaja, nu är det ingen idé att somna om.

Nu är det väl bara att ta tag i städningen som man aldrig fick gjort igår...

jaja, vi hörs snart, kyss!

just det, måste bara lägga till dagens citat

johan - Helena, vet du vem det är som har namnsdag idag?
Helena - hm... Gustav?


HAHAHHAHAHA jag trodde ja skulle dö. varför i hela helvete skulle det vara Gustav ? :'D

bara för att det är julafton idag lägger jag upp en bild på mig och sture i Somras!
btw, skulle sture vara en människa och en kille skulle jag vara kär. punkt slut hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0