God morgon Bloggen!

God morgon alla. Hoppas ni sovit gott ;)

Vaknade för ett tag sen, har precis ätit frukost.
Julskinka, rökt lax, tomtebröd mmmmm.... när en frukost är som bäst vill ja lova!

Nu sitter jag här i min bad hair day mössa och dunkar musik i nya hörlurarna. Fyfan va dom är bra!

Igår fick jag ju ett kit med massa olika locktänger som man kan byta ut osv. Idag ska jag och Helena testa göra lite lockar på varandra  =D
Hoppas det blir fint,  men det tror jag!

Jaja, nu ska jag ner till Brocko och borsta han lite, sen hem och duscha och sen är det bara att börja fixa sig.
Kl 2 ska vi vara hos mormor och morfar och äta gott!
Sen åker jag till Junis och sover där tills i morgon, mys! =)

Men vi hörs lite senare, pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0