Godnatt!

Sådär, nu har alla dragit sig hemmåt.
Känns skönt. Jag är så sjukt mätt så det är inte sant. Mätt och trött.

Sture ligger redan som en korv i sängen. Ja, han ser faktiskt ut som en korv när han ligger på rygg och sträcker på sig.
En hot dog. Eller hot cat...
HAHAA  .


Morfar är så söt. Han har suttit nu hela tiden och sagt hur fin jag är haha! Gullmorfar!

Jaja, nu ska jag ta och sova lite.
I morgon ska vi vara hos mormor och morfar och äta ännu mer. Usch, känns som att man ätit för 2009 och 2010...
Sen ska jag åka till jonas och sova där, hihu mys va ordet!

jjajajajaj, nu sitter jag bara och babblar massa skit. Här blir inga barn gjorda. Puss & God natt och hoppas alla haft en lika underbar jul som mig!


Glömde knäppa kort på dagens sminkning, men kan göra det i morgon ist..
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0