Green day, Billy Talent osv!

Fick en kommentar för läänge sen om vad ja lyssnar på för musik.
Och jag lyssnar på det mesta, men mest på punk.

Jag lyssnar på nästan allt som har med green day att göra haha!

Nej, men Green Day's bästa låtar enligt mig ;
- Boulevard of broken dreams , såklart.
- Holiday, ett jävla drag i den låten!
- Minority, en riktigt mysig låt.
- st. Jimmy
- F.O.D, också en riktigt mysig låt
-  Good ridance, Green Day's finaste låt - enligt mig .


Sen lyssnar jag väldigt mycket på Billy Talent, riktigt old school!
Deras bästa låtar;
- Red flag - Deras kanske mest kändaste ? :)
-Devil on my shoulder
- Rusted from the rain
- Tears into wine - åhhh gud va jag är kär i den. Så mysig
- Fallen leaves


Sen lyssnar jag på mycket annat som Good Charlotte, Blink 182, Boys like girls, sum 41 osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0