Har inte haft tid..


Godmorgon ! :)
Vaknade tidigt idag  ja :D

Kunde inte updatera något igår, för först var jag i skolan, sen åkte jag direkt till jonas ! :)
Vi gjorde inte så mycket, kollade på "flickan som lekte med elden" :)

Sen när jag skulle hem missade jag bussen haha, så jag gick hem, fast jonas följde med en bit :)

Jaja, nu ska jag äta frulle, sen i eftermiddag är det hoppträning för mig och Brocko =D
Hoppas han är bättre än sist jag red honom, haha! Då låg hans värde på ca 1 krona xD
Nemen han kan ha sånna dagar, det är inte alls ofta, men ibland. Kanske en gång var 4e månad.
Då vill han inget annat än bara springa och springa.
Sen vill han också visa att han är minst lika envis som mig.
Så ja, vi va på ängen i ca 1 timme och 15 minuter bara för att han var så dryg.
Han lyckades även ge mig en vattenblåsa på fingret, fast jag hade ridvantar;o

haha ne nu får ja inte skriva nå mer skit om brocke, då blir han ledsen i ögat hihi.
Han är ju trots allt välrdens bästa =D




Bilden är bara pausad från en film . Det var LA (1 M), en trippelbarr och ja, ni ser ju hur högt över han är =D min lilla prins de där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0