långduscN

God kväll på er!
Tog en långdusch som varade i 2 timmar haha! snacka om russinfingrar :')

Men de va skönt att skrubba rent sig, smörjde in mig med brun-utan-sol också, så man är lite fräsh till i morgon :)
Ska dock duscha i morgon också, så jag får smärja in mig en till omgång :)

I morgon kanske det inte blir så mycket update eftersom det är nyår såklart och auuanda har mycket att stå i!

Nu ska jag gå och torka löshåret, sen lägga mig och kolla på film hela natten!  Måste dock sova ut ordentligt i morgon så man orkar vara uppe till 12! (mina fester brukar ofta börja sent och sluta tidigt hehe )

Fast jag kommer faktiskt ta det lugnt i morgon... 

Jaja, nu ropar sängen efter mig hehe! Sov gott alla sweeeTisar


titta vad jag hitta!
haha risiga bilder, men de är iaf kort på hindret jag och Brocko hoppa, 1,40!  :D Brocke kingen Lindström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0