Minnen

Nu sitter jag och tänker på massa fina minnen som jag tänkte dela med mig av =)



Det här var en kväll när jag och Bella var ensamma i kolonin, det var asfint väder ute. Allderles varmt och skönt.
Vi gick till willys, köpte fläskfilé, potatis gratäng, monster och en engångsgrill. Så laga vi mat, sen på kvällen satt vi ute med datorena och lyssa på musik till typ 12-1 på natten med infran på högsta :)
Det var en kväll som jag aldrig kommer glömma, aldrig.
Det var så jävla mysigt :)
haha ocksp kommer jag ihåg grannen som vi fick damp  på :'D
För vi åkte dit för att slippa våra föräldrar (sorry for that...) och klara oss själva.. Så när vi skulle grilla så kommer tanten " vill ni låna min grill  ? jag kan grilla åt er? ni vet att ni måste ta bort fettet va? ni vet att grillen måste va på ett tag innan ni lägger på köttet va ? " massa sånnadär kommentarer. Liksom JA vi kan laga mat, och snälla låt oss va!!
En underbar kväll iaf!



Det var på en tävling i Tierp. I LB'n kom vi tvåa och i andra LB'n vann vi.
Det var den senaste tävlingen som det gick riktigt bra för oss...
Han kändes så jävla fin!
Och  nu har jag inte tävlat på ca 2 måndaer... Men den 12e ska jag tävla tror jag. Och i helgen är det två dagars träning, så snart är vi tillbaka på banan igen ;)


Stupar-festen hos Linnea :D
haha den festen var så jävla rolig... tror jag
Nemen det var något speciellt med den festen! Så jävla kul :D
haha jävla hångelparty med brydarna :D
haha osså när bella och jag står och hånglar tappar båda helt balanser och ramlar rätt på asfalten/brännässlorna/POOLEN hahahaha! :'D
Och som vanligt, kort,intensiv fest för Issa & Adnama!
hemma innan 12 8-)

jag och mollso <3

Kommentarer
Postat av: Rosa

Kul att läsa om Brocke (: ska du fortsätta ändå? :D

2009-12-05 @ 22:47:00
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0