Propp mätt!

Åh herregud vad mätt jag är...

Har precis ätit med familjen som idag består av mamma, pappa, Helena,Fredde, Mormor och morfar!
Shit, nu känns det som att man inte behöver äta på typ 3 veckor haha ...
Godast på hela julbordet är ju helt klat rökt lax + tomtebröd!
NOMNOM!

Satt i valet av kvalet om ja skulle kolla på Kalle Anka eller Anna Anka, men kände att det fick bli lite Kalle idag haha!

Usch vad tjock man känner sig nu när det är jul! Men efter nyår ska jag börja på boxning, så det blir nice ;)

Sorry för lite bad update idag, men jag antar att ni fattar varför =)

Men vi hörs lite senare, efter vi har öppnat alla julklappar!



hahahahahah vad lider jag av...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0