REKLAM FÖR TELIA!

Sådär, nu har jag städat rummet litegranna. Men dock hittade jag inte min mössa endå.
bajs

Jaja, min data funkar inte :) :):):)
Eller rättare sagt - internet funkar inte.

Så nu tänkte jag göra lite småbra reklam för TELIA :)
Telia funkar rent ut sagt skit.
Jag är ju inte den första som säger det.
Först kopplar man upp det, sen kan man vara inne i 5 minuter, sen slutar kopplas man bort. Sen kopplar man upp och internet går i snigeltakt.
Sen betalar jag för att få surfa fritt varje månad. Dock får jag ett meddelande varje månad där det står att jag surfar för mycket, och därför sänker dom hastigheten så det knappt går att va inne på internet utan att dampa ur totalt.

Jag har även bytt ut mitt mobila bredband en gång, sen när jag fick det nya funkade det i 1 vecka, sen började det strula igen.

SÅ OM NI VILL HA ETT SÅNT BREDBAND TYCKER JAG NI VERKLIGEN BORDE SKAFFA TELIA MOBILT BREDBAND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0