Still not sleepin'

Ni vet när man är sådär aaastrött, typ mellan halv 10 och halv 11. Sen vid 11 halv 12 kommer man  över en gräns och då blir man skitpigg och asfjantig!
haha, är det bara för mig det brukar bli sådär, eller händer det för alla?!
Det är som om man vore så trött så man blir pigg.. haha konstigt det där..

Jaja, nu ska jag lägga mig och lyssna på musik, sen lägga till några nya kategorier i bloggen, bland annat "dagens diss" eftersom jag är en rättså negativ person som ofta letar efter fel!
Nej, jag skoja bara, jag är faktist positiv, men ah, ni fattar!
Tänkte även lägga till "dagens citat". För varjde dag hör jag så mycket roliga kommentarer, speciellt av klassen!

Så, ja lite pillipill med bloggen =)
Men vi hörs senare säkert  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0