fixa datan

hej igen alla glada, sura, fula och snygga :)
Just nu sitter man och laddar ner massa nödvändigheter till datan som picasa, limewire, spotify osv medans man pumpar nirvana - rape me på högsta volym livet leker, ohyes!
Är det bara över hemlingby regnet verkligen öser ner ?

haha stackars mami och papi är ute och går med the dog ...


justeeee.

Idag kom jag på att jag är helsvensk, men snackar nog minst svenska...

Ibland kör man på lite engelska, ibland lite franska, lite spanska osv :) och det roligaste är att jag suger på språk, så allt blir bara en ren röra när jag snackar :)

jag kanska inte nämt det i bloggen, men jag har verkligen allvarliga talproblem.
Både jag och min bror har det.
*jag kan inte skillnad på sh, s och ch-ljud. typ som kiosk uttalar vi "shoshk" och alla får sig ett asgarv.
*Vi bandar ihop bokstäver när vi snackar. vi säger "fräjvreme" ist för "fjärrärme"
*vi har allment svårt att berätta typ som historier, det liksom hackar när vi pratar och vi kommer liksom aldrig fram till det viktiga i historien.
haha så, nu vet ni lite om våra talproblems :')
hmm... videoupdate..? hahaha big nono!

Iallafall, här är mina jeans! gosh, i love them
Gissa pris ? (a)


ganska urkassa bilder det där med, men jaja :)
Skorna är  Puma och kommmer från scorette :))

kom igen nu girls, gissa pris ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0