"gimp"

Alltsååååå shittan i fittan vilket pmsprogram!
Jag har suttit i typ 2 timmar och knåpat ihåp en designjävel och programmet börjar lagga exakt  HELA tiden.
åhhhhhhh, vad arg jag blir!!!!!!!!!!!!
Pluuus att nu har jag stängt ner det och datan är endå helt störd och börjar lagga hela tiden ;o
Shit, jag säger bara photoshooooooop, jatack!

Så ni får stå ut med att jag inte har någon design tills i morgon eller övermorgon eftersom jag köper data i morgon :)
Och när jag nämner "köpa data i morgon" så kan jag ju säga att jag faktiskt hittade en idag när jag var till valbo och kollade :)
Riktigt fin och bra verkar den.
Ni får se bild på den i morgon ;)
Justeee, min kamera har slut på bateri och laddaren är i lingbo i think, ohno...
Jaja, jag får klara mig på mobilkameran och webbkameran på datan tills jag får den laddad helt enkelt (:

Nu ska jag fortsätta att jobba på bloggen med koder och sånt där übertrök ...
Men vi hörs lite senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0