God morgon babes!

God morgon allihopa!
Idag är jag på sjuuuukt bra humör ska ni veta :)
DET MOBILA FUNKAAAAAAR!!

Shiiit va glad jag blev =)
Så idag kommer det bli mycket inlägg med mycket bilder ska ni veta :)
Sen kan vi snacka lite om gårdagen .

Igår var jag och Bella orolig, oroligare.
Kan dock inte söga varför, men ah vi va det.
Så igår satt vi typ på hennes balkong och smsade och hade mysigt :) '
Var kvar hos henne till typ hmm... halv två ? :) sketamys.
Sen cyklade jag hem, haha mörkt som satan och någon sa att han kunde komma och möta mig naaaaaaaaawiiiiii söt (a)
okej, nu ska jag va tyst hihi :)
kan bara säga att nästa vecka kommer jag blii världens gladaste. punkt slut.

Nu smsade turbo bella mig och sa att hon redan var klar (!) för att åka till valbo...
Själv vaknade man för typ 10 min sen.
Men hon skulle iaf komma till mig när hon hade käkat frulle :)
Min frulle får nog bli samma som igår, en french hot dog och liten cola på sibylla. mumma!
Jag har aldrig någon riktig aptit på morgonen ibland. Riktigt jobbigt faktiskt :/

Men jag antar att jag måste börja fixa mig..
Men vi hörs innan vi åker! '

Big kisses <'3

haha japp, det här är jag just nu :')
Tror jag måste sätta lite fart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0