God, where are you ?

mjo, det kan man ju fråga sig.
För precis när mormor kom och skulle skjutsa oss så kom jag på att jag inte visste vart min plånbok var. gaaaah, typixt mig.
Så jag sa åt mormor att åka hem igen, för alltid när hon kommer så lyckas jag slarva bort något, så hon åkte hem haha :'D
Sen letade vi som två idjuter efter plånkan i hela huset.. Sen kom vi på att den borde va hemma hos bella eftersom jag var där igår, så då skulle vi cykla från hemlingby till brynäs i ösregn.
Men när vi kom till donken kom vi på att det finns buss, så då gick  vi in och skulle växla pengar med en bitterfitta, men det fick vi inte :)
Så det var bara att fortsätta cykla till brynäs och som tur va så var min plånbok där.
Sen när vi skulle gå till bussen var den 12.43 och när vi kom till bussen så såg vi att det var då den gick...........
Då skulle vi vänta 30 min på en till buss ;o  Så gå gick vi och köpte frukost på en kiorre! :)
Jaja, ni ser ju hur mycket tur vi har haft idag haha!

Men nu tar vi det braá ist :):)
Vi gick runt ochj kollade på massa affärer, men till sist blev det iaf ett par jeans på carlings!! Shitttaaan i fittan, något snygga dåe ;D
Bella hittade också ett par jeans, assnygga :)
Gissa hur glada vi var när vi gick ut från valbo?
hur ofta är det bpda hittar ett par jenas då ?:)
Jättenöjd ;]
Sååå det blev ju ett bra slut på den shoppingdagen iaf.
efter 4 timmars krångel -.-


sorry för den usla bilden, men det kommer en bättre sen bara bateriet till le cam är laddat ;]
Märket är iaf Lee och kommer från carlings.
big love till dom ohyes.

btw, ni behöver inte kommentera att jag är tjock, det vet jag redan :) ska banta snart xD

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0