Godmorgon from Lingbo!

God morgon alla glada :)
Eller jag vet ju inte om ni är glad eller inte, men jag är!
Varför är jag det ..?
Jo, för det är fest idag!!
Men jag måste dock ta det lite lugnt efter som jag ska träffa ***** i morgon, och då kan ja ju inte dirren va bakis hehe :p
Jaja, får väl försöka ta det lite lugnan med vodkan i guess. :)

Själv tar man tåket hem 13.18 från Lingbo, sen tar bussen från stan till hby :)
observera att min lilla vovvis får åka både tåg och buss då hehe :p 
Fittaaaa, hon är ju blöt nu med :o jag kan ju inte åka både tåg och buss med en tlöthund! fram med  fönen..?
 
haha nu liggen Helena och Fanny ute och solar ... i skuggan... HAHA.
Snacka om att va desperat av  att få sola haha:')
När man gick upp i morse :
Jag: Men det var ju kallt och molnigt ute... varför har ni bikini???
Helena: NEJ, DET ÄR JÄTTESKÖÖÖÖNT .
HAHA, yeeahright!

haha aja, nu börjar jag få sjuk humor som snart börjar gå utför :p
Dags att säga bye byeee!
Men vi hörs kanske mer i kväll... eller när jag kommer hem.
IKVÄLL BLIR DET KUL, LADIES!
och i morgon blir det ännu kulare (a)

hihihihihihihihihihhi
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0