Hissa & Dissa

Dissa :

Bloggbråk.
haha, finns det något omognare..?
Vågar bara skriva elaka saker när man sitter vid datan haha :p
Fast å andra sidan är det rött kul att läsa (a)

Svenne-sommar
Uääääääääääääk vilken piss-sommar!
Det var typ en vecka fint väder och då jobbade jag... såklart... i 35 graders värme! HUH!

Brynäs.
Eller ska vi kalla det Rinkeby..?
Igår när vi skulle ut och gå så ser vi en kille, utländsk, som börjar gå efter oss, så då börjar vi gå fortare, sen börjar har skicka nånting till oss, men vi hörde inte för han snacka så sjukt dålig svenska.
Men då började vi springa iaf. Kuta hela vägen hem, skiträdda!
Vet inte om han sprang efter heller, för jag kollade bara frammåt.
Men satan va rädda vi va sen. Bara skaka haha...


Spotify- reklam.
Ohyes, är det något jag får damp på  så är det spotify reklamena!
Usch
Avskyvärt.
Speciellt när dom tjatar om spotify-reklamena tre reklamer i rad...  Dock är spotify annars en riktig HISS!!!

Hissa:

Bärbar dator.

Satan vad det är skönt!
Är det någon som kan komma på en dålig anledning med lap top kan ju skriva det :)

Vinnar-täcken
hehe ohyes, som man älskar!
Palla få en enål rosett och en liten plat-plakett.
nja, man ska väl förfan få ett PRIS för att man vunnit  ? :)

comviq kompis
OHHHyeea ;D
dock dissar jag comviq tanten som ska snacka 20 min innan man kan börja snacka sälv HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0